ollssan

Alla inlägg under augusti 2011

Av Olly - 31 augusti 2011 17:36

Hej, jag sitter här vid datan, och gör......läxan. TYSKA,

Är helt utmattad. Lyssnar även på spotify.

Köpte ett par snygga MP3 lurar från TGR(tiger), anade typ nästan. Ena luren funkade så då stack man till stan och fick pengarna tillbaks.

Mitt lilla problem är oxå löst, innan kunde jag inte ladda upp bilden men nu kan jau !

Liten ny/gammal bild p mej


  Har dessutom tonat håret  


//Olsss

Av Olly - 28 augusti 2011 17:00

Fick nästan precis reda på att VMA ( MTV Video Music Awards). Som jag vill jätte gärna se, men det är typ vid halv tre och slutar vid fem. Vet inte om jag kan, men vill så himla gärna se det...

Av Olly - 28 augusti 2011 16:16

Tjau, har shoppat idag, hittade en ny toning till håret imed att jag vill färga om mitt.Den är typ lite choklad brun. Och hittade även en ny eyeliner,lite grå/svart/silvrig.


Kraaaamizzar // Ollzzzz

Av Olly - 28 augusti 2011 13:03

Hejsvejs ! Är rätt så trött och även glad på nåt konstigt sätt. Palm är nu över för då slipper man det där starka dunkiga ljudet på kvällen, det hörs ju inte så mycket där jag bor men ändå lite. Nu sitter man i sin fotölj och ser på film. Har precis sett

 Heart-breakers, för första gången, jätte rolig ! Nu nska man se på en annan film, vet inte riktigt... får lixom se,

// Olls 


gammal bild.. 

Av Olly - 27 augusti 2011 09:32

Hej, igår var jag på Palm med världens bästa Lia och Maty. Köpte inget förutom en liten kinabox, men det var bara för att jag var hungrig. Idag ska jag även dit men inte nu, senare ikväll och se på Swingfly. Jag vill så himla gjärna att jag ska typ hitta en mysig tjöja eller något.... Men jaja


Kram // Olls



Swingfly när han tävlade i Melodifestivalnen 2011  

Av Olly - 24 augusti 2011 13:53

Tjoooho !

Hemma från skolan nu,sitter själv nu och lyssnar på p3, och även inne lite på Facebook. Såg precis på en sida, vet inte riktig vad den hete men iallafall stod det att Amy Winehouse Inte dog av en övendos istället av mycket festande. Kan man göra det ? Låter lite märkligt men, jaja....


Ida var det tredje skoldan, i slutet så sa då min lärare att vi skulle ha ett prov, det bara blev lixom black out i min hjärna. Men så sa han att det skulle ta ca tio minuter. Efter tio minuter  så frågar han om alla var klara, typ ingen var det. Då helt plötsligt säger han att man skulle svara på den allra sista frågan nummer 16,. Gissa vad det stod... Hoppa över nummer 1-15 och när du är klar lägg ner pennan. Okej, det var INTE kul, man fick göra ett helt prov i helt onödan. Nåja,


Puss o Kram // Olly


var tvungen att lägga ut en video på Amy   RIP



Av Olly - 23 augusti 2011 14:43

Måste se ''Jag saknar dej'' !

Har själv läst boken , så vet ju redan vad som händer men jag vill ju ändå se den.


Liten sång ifrån filmen,


// Olly<33

Av Olly - 23 augusti 2011 13:59

Haloj! Nu är man hemma. Har tillbringat dagen ute i skogen (Albäck) med klassen. Trodde att det skulle bli  kallt så jag hade på mig ett par crocker jeans, VARMT !!!! Solen var mitt uppe på himlen och det var så varmt så man bara smälte.

Men nu ser det nästan ut som det ska regna, det är lixom helt monligt på himlen.

 Kom och tänka på en låt som jag tycker är rätt bra. Kanske känner till Sipice Girls, Melanie C (en som sjunger).




Puss o Kram // Olly

Presentation


Hej, Heter Olivia och bor i Trelleborg. Kallas Olly, ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards